torsdag 15. april 2010

Vi er fremme!

Vi er vel fremme der vi skal bo de neste 3 ukene.
Kenridge Guesthouse.
Vi har et nydelig vær akkurat nå, men vi er slitne etter flyturen så vi slapper mest av i leiligheten vår. Vi har handlet inn litt mat og vann, så vi klarer oss nok idag;)
Jeg prøver å legge inn både et bilde tatt på South African Airways.
Og så måtte jeg ta et bilde av trekket der lillegutt skal sove. Veldig jentete! Og med Marihøne og Sommerfugl!! (jeg glemmer ikke deg heller Silje, så jeg skal skåle for deg ikveld:))
Takk for alle kommentarer her! Det er kjempemorsomt å lese, så fortsett med det!

3 kommentarer:

  1. Dejligt at høre, at I er vel fremme og alt er i skønneste orden. Nu kom jeres skønne SA-dreng endnu tættere på, ikke?

    Hvor er det heldigt, at I ikke først skulle rejse i dag, sådan som flysituationen ser ud i Nordeuropa! Puha, det havde ikke været sjovt.

    Hvad er der nu?
    4 dage til mamma og pappa dag??

    SvarSlett
  2. <3 4 dager til mamma og pappa dag! <3
    det er stort!!
    Håper jeg snart hører jubelropet deres!:)
    Det er forresten nesten ingen her nede nå. Vi har bare hørt om 2 tyske par. Det ene paret bor nedi gata her og adopterer sitt andre barn. det andre tyske paret bor et annet sted så der vet vi ingenting.
    Takknemlig for at vi kom oss avgårde i tide ja:))

    SvarSlett
  3. Skål tilbake!! Så hyggelig at du tenker på meg, Marianne!! :)

    Kos dere masse de siste dagene bare dere to (hvis dere klarer)!

    Klem Silje

    SvarSlett