fredag 16. april 2010

Dag 2, innlegg 1

Ikke så mye å skrive om ennå, men siden jeg bare sitter og venter på at ABBA skal komme og prate om de neste 3 ukene (og alt jeg kan handle til lillegutt!!) så synes jeg det var ok å skrive litt her.
Jørn-Willy og jeg trives godt her på gjestehuset. Det er nært alt vi trenger. Så nært at vi kan gå, det er deilig.
Vi har også testet ut frokosten her, og den falt virkelig i smak. Jeg likte alt!! Nydelig frukt selvfølgelig, og egg akkurat slik man vil ha, og bacon;) (jeg likte forresten pølsene også;))
Nå holder Vincent på å rense bassenget, for jeg sa visst noe om at jeg ønsker å bade. Nydelig sol og varmt, så hvem vet??
Ingen bilder denne gang, men legger inn senere idag:)

5 kommentarer:

  1. Hei vennen!
    Utrolig koselig å kunne følge med dere her inne altså! Det må være litt av et register med følelser dere bærer på nå kan jeg tenke meg...Tenker på dere :0)
    Har du fått badet noe da?
    Kos og klem fra Hjertevenninna di Kristine

    SvarSlett
  2. Så koselig at du kommer innom hit og da:D
    Ja, dette er helt utrolig! Kan egentlig ikke beskrives.. Men at det er helt supert det kan jeg si:)))
    Ingen bading foreløbig..det var litt kaldt synes jeg..tror ikke det er oppvarmet;)
    Vi måtte rømme litt inn her nå. Vinterbleke nordmenn blir fort røde i den Afrikanske solen!!
    Masse klemmer fra meg. Håper guttene våres kan møtes snart!!!:D

    SvarSlett
  3. Vet du Kristine, idag har jeg gått rundt å sunget kjære Kristine helt siden jeg leste kommentaren din:)
    Flotte minner å ha med seg! Klem:D

    SvarSlett
  4. Så koselig Marianne! En liten tåre i øyekroken min :0) Kan tenke meg dere kjenner solen steke på huden ja-smøre,smøre,smøre...
    Er det i morgen-mandag dere skal hente han?
    Gleder meg til han får hilse på Noah :0)
    Kos og klem!!!

    SvarSlett
  5. Det er mandag 19 vi henter han ja! <3
    Klokken 9 er vi på kontoret der alt skal skje!!
    Klemmer:))

    SvarSlett