søndag 18. april 2010

Dag 4, vindagen

Bildene kom visst i feil rekkefølge, men det er ikke viktig;)
Idag dro vi på heldagstur med det andre tyske paret som har fått en 4 mnd gammel helt nydelig sønn. De får han imorgen, etter oss. Jeg er så glad for at det Jørn-Willy og jeg som er første par ut imorgen. Klokken halv 9 blir vi hentet her, og litt over 9 får vi endelig møte gutten vår <3
Nåvel, det var vel om turen vår idag jeg skulle fortelle om..
Vi kjørte til vinområdene og stoppet et par steder for vin smaking.
Deilig å sitte ute og nyte litt vin selvom det er litt tidlig for min smak ( kvart over 10!!)
Etterpå dro til den nest eldste byen i Sør Afrika, hvor vi bare gikk rundt og så. Spiste lunch ute, og koste meg med en Amarula is (til min Amarulaelskende venninne: nydelig! det må vi spise hjemme;))
Så var vi bare innom Mojo restauranten for å se om vi vil gjøre det senere, og det vil vi virkelig.
For en atmosfære! Regner med det kommer et helt eget innlegg om det senere.
Bilde 1 og 2 er derfra.

Utsikt fra Seidelberg wine estate.



Nå er det bare 14 og en halv time til vi treffer gutten vår.
Vi gleder oss!!!
Klem fra oss :)

4 kommentarer:

  1. Måtte flira no, for me og var på vin smaking på Sidelberg. Vart seint ute tul der me eigentleg hadde tenkt oss og fekk istaden ein fantastisk etter middag på Sidelberg!
    Og stemmningen på Mojomojo.... Ja den må jo berre opplevast! Me hadde J. med i vogna gjekk kjempe fint, var kaldare då enn no, men det var ingen problem! Berre ver obs på at det kan vere lurt å bestille plass på forhand. Dawn kan sikkert hjelpe med det!
    Hels ho masse!
    Og tenk i morgo på denne tida, sitt de fulle av følelsar og stirra på den finaste gutten de noken gang har sett og lure på om de kan vere så heldige!
    Sov godt i natt, veit det er vanskelig, men blir lenge til neste natt uavbrutt av søvn ;)
    Klem
    GUnnbjørg

    SvarSlett
  2. Å, nå kribler det om mulig enda mer i magen. Kan ikke forestille meg engang hvor mye det må krible i deres mager!!!

    Nå er det bare 10 1/2 time igjen til dere får han i armene deres.

    Fullkommen lykke!!!

    God klem og et smil gjennom lufta fra Bea

    SvarSlett
  3. Sluger alle indlæg råt! Det er fantastisk.
    Tænk nu er det simpelthen ved at være nu!!!!!!! Jeg vil tænke meget på jer de næste timer, når det store øjeblik endelig er.

    Hvordan er vejret forresten i SA nu?
    kh
    May-Britt

    SvarSlett
  4. Takk skal dere ha!
    Nå blir det bare værre og værre å holde tårene borte, så om en ca 10 minutters tid når vi blir henta så må jeg vel bare la det stå til tenker jeg;)

    Været i Cape Town er ikke like bra i dag nei.
    Regn har vi nå, men det er allikevel 14 grader. Håper det letter litt senere, for vi skal virkelig ut å trille <3

    Klemmer fra oss 2 som snart er 3:D

    SvarSlett