torsdag 22. april 2010

Sinethemba 9 måneder

I natt sov skatten vår fra halv 8 til kvart over 8!!! Han var våken 4 ganger for kos og melk, men det er bare helt fantastisk. Egentlig ville han vel opp i halv 7 tiden, men jeg la han bare på brystet så sov vi til pappa velte oss kvart over 8. Deilig <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi_uslfavjeTtuL5v_jsL7TDE7vH_Q3xuN8Q41eBrf4qQ_I2U_XVpkapf1YFTERdPwDFP82b0wHIZmkRg-4oblRqBMbRps_nkMSxSoqamBPb26XnL_zDXprt65gixSYcOfXaXAlsLzGUAU/s1600/001.JPG"> Mamma må kysse heele tiden:)
Leker i senga sammen med pappa:)


Mamma fikk testet ut gutter som tisser på stellebordet idag også!! Det gikk helt fint;)


8 kommentarer:

  1. :) Just so beautiful! I am happy for you!!

    SvarSlett
  2. Han er jo bare så lekker at jeg får lyst til å kysse litt på ham jeg også...... tror du må passe på ham der så ikke alle damer kommer løpende med trutmunn :-)

    SvarSlett
  3. Hehe, så sant som Gro sier, se opp for susseklare damer i alle aldre! Han er helt fantastisk nydelig! Nydelig smil og glimt i øyet :) Ser ut som om han digger at mamma susser heeele tiden <3

    Morningens høydepunkt her på jobb: å åpne bloggen deres- må selvsagt ha kleenexen tilgjengelig ;)

    Klem

    SvarSlett
  4. Han er bare helt nydelig:) og gratulerer med 9- mnd dagen!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 9 måneders dagen din Sinethemba. Hvilken herlig liten gutt du er. Jeg skjønner veldig godt at mamma`n din bare må kysse på deg hele tiden!

    Hils til mamma`n og pappa`n din. Håper dere får en fiiiiiin dag sammen alle tre!!!

    God klem fra Bea

    SvarSlett
  6. SMELT!!!!

    Så nydeligen! 9 måneder og greier! Vi kjenner lykken, varmen og kjærleiken strømme gjennom bilda.

    (men eg stusser litt på "gutter som tisser på stellebordet") Håper det egenlig er berre ein gut som tisser! lol!!! ;)


    For ei herleg tid de har no....

    Klem Synnøve Elvina.

    SvarSlett
  7. Tusen takk for alle deilige kommentarer!!!
    Vi er altså så enige;)
    Jeg må vel innrømme jeg bare har 1 gutt som tisser på stellebordet...det hadde vært litt morro med 2 da? For ordens skyld så er det minstekaren som tisser;)
    Nå må jeg kysse igjen! <3
    Varme klemmer fra oss:)

    SvarSlett
  8. Åååååh! Det ser ut som dere koser dere maks! Husker den tiden, den er bare så magisk!! Får bare lyst å stryke, klemme, lukte og susse heeeele tiden. Sånn er det forsåvidt fortsatt også, da. ;)

    Fortsett å kos dere!

    SvarSlett