torsdag 8. april 2010

Ferdig?

I løpet av de siste 3 dagene har vi klart å skaffe oss nettbank, og å få den til å virke!!
Oppgradert forsikringer, hentet inn gaver, ordnet med alle papirer, bestillt, og snart betalt flybilletter. Mailet masse med Break-away tours, fått sted og bo og noen til å hente oss på flyplassen i Cape Town!
I tillegg til det begynner huset og ta form. Ganske ryddig og rent, men med 2 hunder så må nok det gjøres igjen...
Vi har fått opp sprinkelsengen på soverommet vårt, og når jeg har vasket sengesett og redd på så kommer det nok et bilde på bloggen;)
Vi har ikke pakket enda, men det meste av det jeg har lyst til å ha med er rent og henger enten til tørk eller pent lagt (les kastet) i hauger rundt omkring.
Vi gleder oss!!!

6 kommentarer:

  1. Å, får rent reisefeber på deres vegne jeg altså!!! Godt at tingene begynner å falle på plass!!!
    Jeg vil også reise, så jeg regner med at dere legger inn et godt ord for oss når dere er i Cape Town ;-)

    God klem fra Bea

    SvarSlett
  2. Klart vi gjør! Men jeg må si jeg håper vi ikke rekker det. Jeg satser på en telefon til dere imorgen jeg:)
    Masse klemmer:)))

    SvarSlett
  3. Og til oss!!! :) He! He!

    Var det ikke du som sa at du bare sitter på nett? Etter å ha lest om alt dere har gjort, virker det jo som om dere kanskje gjør noe mer... Eller er det bare mannen som svinser rundt mens du "snakker" med oss? Jeg er i hvertfall veldig glad for at du bruker tid på oss!!! :) *kosepå*

    SvarSlett
  4. Klart til dere og!!!!
    Mannen gjør ikke stort;)
    Jeg er supereffektiv, og så trenger jeg nesten ikke noe søvn nå!
    Mesteparten av det som er gjort er som du ser, på nett:)
    Klarer fint å chatte på fb, skrive innlegg på forum, sende mail og vaske bittelitt innimellom;)
    Håper telefonene ringer imorgen!!!
    Klemmer <3

    SvarSlett
  5. Uha, hvor bliver det spændende at følger med...
    Har selv været turen igennem med adoption og tur til Cape Town.
    Glæder mig til at se billede af jeres dreng.
    r
    Kh. Birgitte (mor til Tumelo 5 år)

    SvarSlett
  6. hei Birgitte:))
    Hyggelig med en hilsen her!
    jeg har selv vært ofte i deres hjemmeside og lest.
    Hils Tumelo så mye!!:)

    SvarSlett