torsdag 29. april 2010

God morgen!!




God morgen fra oss <3

7 kommentarer:

  1. God morgen!!

    For en kjekking, altså :)

    SvarSlett
  2. for en tøffing! Håper dere får en flott siste uke i SA og er friske alle tre!

    SvarSlett
  3. Takk for det!:))
    Vi er friske takk og pris, og gleder oss til en uke full av inntrykk, pent vær og shopping!!!
    (vi gleder oss til å vise frem kjekkingen "live" også om 1 uke og 1 dag;). Dette kameraet som jeg fant kabel til tar ikke de beste bildene..) Men vi har selvfølgelig ett kamera til + video kamera. Nok av flotte bilder håper jeg:))

    SvarSlett
  4. Guuuuuri, for en liten kjekkas! Kan ikke få nok av bildene av han, og titter innom bloggen deres flere ganger for dag!

    SvarSlett
  5. En nydelig storsjarmør - enda et bevis for at SA-barna er de vakreste barna i hele verden - uten tvil!!!! Hilsen Laboline (Therese)

    SvarSlett
  6. En kjekkas ja!
    Jeg er så helt vanvittig superstolt og glad i den lille gutten min:)
    Jeg gleder meg til å en dag presentere han for nydelige jenter født både i Sør Afrika og Sri Lanka ;))

    SvarSlett