torsdag 6. august 2015

Strikka ting

Ganske mye hjemmelagd som skal til Cape Town. Bestemor og Mormor har strikka haugevis med smålester, votter, luer, prematuresett som er pledd, luer og sokker. (Vi vil gjerne besøke sykehuset og prematur avdelingen :)) Og ellers gaver som jeg gjerne vil ha med dit. Ellers så prøver jeg å finne ut hvilke kjoler jeg skal ha med...blir nok alle ja! Det er ennå vinter i Cape Town, så det er nok smart med litt varme klær og. Jeg skal i alle fall huske på ull til gutta, men selv satser jeg på å holde varmen i kjoler, et barn på magen, lester og pledd ;) :D

3 kommentarer:

  1. Som vi snakka om; fryser dere mer så er det bare å kjøpe mer pledd som dere "elter" (!) der når dere drar. En vil jo ikke fylle koffertene med pledd - i alle fall ikke kjøpepledd ;)

    SvarSlett
  2. flink du er å bruke ordet elter Anne! Helt rett!! :D
    Her må det nok kjøpes pledd...jeg fryser! :P

    SvarSlett