mandag 10. august 2015

Kirkevalget

Mens vi venter på at dagen endelig skal komme benytter vi tiden til å fikse på ettervekst og forhåndsstemme til kirkevalg. Sikkert ingen stor overraskelse hva jeg stemmer siden jeg står på den ene lista til menighetsrådet ;) men kan røpe at jeg puttet Åpen folkekirke i konvolutten til bispedømmerådet :D Selv om vi mest sannsynlig rekker hjem til valgene så er det godt å ha gjort det. Ønsker dere godt valg allerede nå, for jeg blir nok å tenke på andre ting når valgkampen står på som verst! ;)

3 kommentarer:

  1. ferdig stemt - ettervekst fiksa - nå kan dere dra :)

    SvarSlett
  2. Nemlig!
    litt igjen i vaskemaskinen da.. når jeg tenker meg om så er ikke det så viktig, bare JW sine klær ;) ;)

    SvarSlett
  3. Nu väntar vi spänt på nästa uppdatering! KLEM fra annika

    SvarSlett