lørdag 8. mai 2010

Vi er hjemme!



13 kommentarer:

  1. Velkommen hjem!!!!

    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Velkommen hjem! Håper Marius finner seg fort til ro i sitt nye hjem. Kos dere masse!!

    SvarSlett
  3. Congratulations!

    That is one adorable SouthAfrican/Norwegian boy!

    SvarSlett
  4. Velkommen heim!

    Nydelig gutt i nydelig strikk! :)

    SvarSlett
  5. Velkommen hjem - utolig nydelig gutt =) Artig å treffe dere på Gardermoen

    SvarSlett
  6. Tusen takk:))
    Det er helt utrolig å være hjemme!
    Marius storkoser seg i sitt nye hjem, og i sprinkelsenga/storsenga;))
    Vi har gått vår første trilletur. Superstolt mamma med vogna, og en like stolt pappa som måtte ha begge hundene;)

    Veldig hyggelig å treffe deg på Gardemoen Karianne!
    Send meg en mail hvis du kan tenke deg å ha kontakt! adopsjon fører så mye positivt med seg som samhold, nye bekjenskaper og vennskap!
    marianneholsthansen@yahoo.com

    SvarSlett
  7. Skulle ønske jeg hadde rukket å møte dere på Gardermoen, men tiden strakk ikke til...

    Marius er ubeskrivelig søt!

    SvarSlett
  8. Jeg så etter deg:)
    Men tenker du har nok å styre med nå!!
    Jeg gleder meg så til å følge dere på deres store reise, og gleder meg masse til å se bilde etterhvert! <3
    Masse lykke til med alt! Dere er i tankene mine:))

    SvarSlett
  9. Å, så godt det er å se Marius akkurat der han hører hjemme!!! Nok en gang velkommen hjem alle tre!!!

    Smil og klem fra Bea

    SvarSlett
  10. Åh herlighet, for en knuseskjønn liten mann! *smelte*

    SvarSlett
  11. for en flott gutt i flott strikk! Velkommen hjem og takk for at vi fikk følge dere på denne store reisen via bloggen. Kanskje vi sees i løpet av de neste månedene?

    SvarSlett
  12. Så enig Beathe! Og tusen takk:))

    knuseskjønn var et nydelig ord som jeg allerede har tatt i bruk!
    Og så er jo mammaen helt enig i det da ;))

    Håper vi sees Anne! Og det er ikke såå langt heller:D

    SvarSlett
  13. For en fantastisk skjønn gutt dere har fått:) Takk for besøk i bloggen min, og jeg er enig i at adopsjonsblogger er en kjempeflott greie:) Gleder meg til å følge dere videre hjemme!
    Og sist men ikke minst: gratulerere så masse og velkommen hjem!

    SvarSlett