torsdag 6. mai 2010

Siste dag i Cape Town



Vi er ferdig!
Alt er ryddet, sortert, kastet, gitt bort eller pakket ned.
Vi gleder oss, men jeg kjenner også på at jeg gråter ved tanken på å reise fra Cape Town.
Nå må det sies at jeg gråter for alt for tiden, og tanken på å møte mamma og pappa og storesøster med ungene (håper jeg!!) nesten får meg til å stortute her!
Så kjære Anette! Gjør deg klar til en gråtende, kanskje hulkende lillesøster på Tromsø Lufthavn ;) Jeg burde nesten lagt ut et bilde av meg nå så du ser hva som venter deg;))
Når vi kommer hjem så vet jeg at svigermor er der med ferdig middag! Jeg gleder meg stort til dine hjemmelagde kjøttkaker!


Bilde idag er en snart sovende Marius den siste dagen vår. Bare minuttet etterpå så sover han og pappa.
Klem fra oss:)

3 kommentarer:

  1. det kribler! NÅ er dere på vei HJEM- alle TRE :) <3

    HÆRLI!! :)

    SvarSlett
  2. Hurra!!! I dag kommer dere hjem som en familie på tre!!! Håper flyturen har gått fint og at dere får en fantastisk velkomst på flyplassen! Tusen tusen takk for at jeg/vi har fått følge dere på deres livsreise!!!
    God klem fra Bea

    SvarSlett
  3. No er dåke på veg heim til eit nytt liv!!!! Og for eit LIV!!

    Takk for at vi fekk bli med på reisa og takk for deilige bilete av Marius.

    Håper reisa har gått fint og jammen meg ser det ut som de lurer enda ei askesky!

    Klem frå Synnøve, Svein og Selmer.

    SvarSlett