tirsdag 21. desember 2010

Julekrybba til Marius



4 kommentarer:

  1. Oh that is so cute!:) We have ours up too, it's the only decoration that really matters to me!:)

    Ha en veldig god og velsignet jul!

    SvarSlett
  2. En riktig god og velsignet jul til dere og Colleen:)
    Her elsker vi alt med julen, nisser, engler, julekuler...men vi passer på at julebudskapet kommer frem og da;)
    Gleder meg til Marius blir stor nok til å kunne forstå hva det betyr at Jesus ble født, og jeg gleder meg til å kunne leke med denne krybben sammen med ham. den andre er nok bare for å se på.
    GOD JUL!:D

    SvarSlett
  3. GODT NYTTÅR!!!
    Har nett kost meg med å oppdatere meg på bloggen dåkas igjen. Har hadt manglande pc heime i det siste så har blitt lite blogglesing på jobb...Men no kosar eg meg
    Kor har du fått tak i den krybba?? har leita på nettet og i butikkane sidan november (ja seint ute), men har ikkje funne noke. Så blir glad for tips
    Klem Gunnbjørg

    SvarSlett
  4. Så koselig med hilsen Gunnbjørg:D
    Krybba er funnet på Exstra leker. Var ennå satt ned fra ca 500 til 300.
    lurer på om ikke Alveslottet hadde den?
    Klemmer:))

    SvarSlett