mandag 11. oktober 2010

Mallorca





7 kommentarer:

  1. What lovely pictures and such a fun holiday! It looks like you all really enjoyed yourselves! Welcome back, you were missed!:)

    SvarSlett
  2. Takk for det Cooleen!:))
    Vi hadde en strålende ferie, og jeg har flere bilder som nok vises etterhvert;)
    Vi har vært hjemme en liten stund, men jeg måtte tenke meg om (igjen...) om jeg skal fortsette å blogge, eller legge ned.
    Som du forstår så valgte jeg det første:D
    Kommer snart innom deg for å lese:)))

    SvarSlett
  3. Hahaha men han var ju den sötaste turisten jag någonsin sett!!!

    Härligt med sol, värme och bad, nu när det snöar hos er!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  4. Ja, han er søt:))
    (på det ene bildet me hånden i været så sier han "hola" ;)
    Virkelig en liten sjarmklump på ferien. Smeltet ethvert hjerte der ja!
    Man kan ikke akkurat være redd for oppmerksomhet vi som har sånne nydelige sjarmklumper :) <3

    Nord Norge er virkelig full av kontraster, motsetninger.
    For bare en uke siden hadde vi 16 grader og nydelig sol, mens denne uka kom vinteren..

    SvarSlett
  5. Klart en slik sjarmør som Marius får oppmerksomhet! Dere ser ut til å ha hatt en topp ferie:) Må være godt ha en uke med sol og varme i kroppen når vinteren bestemte seg for å komme allerede nå:( Bloggingen må du da ikke slutte med, jeg vil fortsette å se bilder av nydelige Marius!

    SvarSlett
  6. Jeg forstår deg godt. Av og til jeg har lyst til å slutte å blogge for en stund og...I have though many times about just starting up again when we begin another adoption process because that was why I began it all in the first place but so far, haven't.:)
    I love to write but the blogging itself can take up so much time and after awhile it can feel like you aren't really doing it for yourself anymore.
    Anyway I am glad you are going to keep on! I love coming here.:)

    SvarSlett
  7. Hi Marianne
    Pleas don't stop with your blog. it is wonderful to check out every week what is happening in your lives and to see how "our" boy is growing. Big Kisses from the Riley famoly in SA

    SvarSlett