lørdag 26. desember 2009



5 kommentarer:

  1. Veldig stilig servise altså!

    PS: jeg synes fortsatt at det ligner på sommerfugler jeg altså. Kanskje en fabelsommerfugl eller noe ;-)

    SvarSlett
  2. selvfølgelig fabelsommerfugl!!!

    Atter et tegn;)

    SvarSlett
  3. Aa det var fint!
    Og tusen takk for sporet du la igjen inne hos meg i dag! Vet ikke om Tromsö er norges vakreste by for har aldri vaert der! Men naa har jeg jo en franskmann som kommer snart og vil oppleve baade det ene og det andre, saa kanskje snart!
    Asjetten er avbildet i et innlegg fra mai 2009... men kanskje legger jeg ut en nytt etterhvert. Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  4. Lucky you! Fint servise, og mat/kakeboksen under:)

    SvarSlett
  5. Dette serviset husker jeg godt:-) Veldig koselig!
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem Ingrid

    SvarSlett