søndag 27. september 2009

Blogging. Hvordan gjør man egentlig det?

Som en ganske fersk blogger så har jeg mye å lære.
Hvordan lager man et nytt innlegg, hvordan legger man til nye bilder, hvordan får man til alt det morsomme alle andre klarer......
Mange spørsmål, men jeg tar i bruk prøve og feile metoden:)
Søte Anne har hjulpet meg med noe, så jeg vil etterhvert ha blogg listen min iorden;)

Jeg håper jeg klarer å lære meg det meste til det er vår tur til å hente vårt etterlengtede barn hjem fra Sør Afrika. En reise vi ser frem til med en enorm glede!
Vi har vært godkjente for 1 barn 0-3 eller søsken 0-5 år siden 6 juni 08, og papirene våre ble sendt til Sør Afrika 23 januar 09.
Så hvis noen skulle være i tvil... Vi er klare!!:)

7 kommentarer:

  1. Synes du er kommet langt på vei med bloggingen din jeg;) og snart kommer den store telefonen og da blir det enda mer å blogge om ;)

    SvarSlett
  2. Som jeg gleder meg! Men først dere:)
    Men tror jeg trenger litt mere hjelp etterhvert, så kanskje samtidig;))

    SvarSlett
  3. Det er mye å sette seg inn i, men veldig moro da! Jeg gleder meg til å lese mer her inne og så gleder jeg meg veldig til denne bloggen reiser til SA.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  4. Heisann! ;-)
    Velkommen til bloggeverden - det har etterhvert blitt mange mammaer her inne! ;-)

    SvarSlett
  5. Juhu, der var det endelig litt flere innlegg her inne :)) Har ikke vært innom å sjekka så ofte. Syns utvikling din er super. Bare øv i vei, du, så kan vi kose oss også FØR avreise!
    Gleder meg til det er deres tur, krysser fingrene for at det er snart :)

    Ha ei fin uke,
    klem

    SvarSlett
  6. hehe:) er ikke inne så ofte selv..
    Men skal legge inn masse etterhvert;)

    SvarSlett
  7. Hei og takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Jeg håper vi får se litt fra Sør Afrika etterhvert!? Spennende på alle mulige måter.
    Ha en fin dag

    SvarSlett